Thursday, January 21, 2010

UTorrent...

Sumer orang tau UTorrent tu apa....ada ke yang x tau...ok lah..pada yg x tau..UTorrent tu ialah satu software di mana kamu semua boleh download cerita2 / muzik2 kegemaran kamu...dari movie yang baru...ke series tv...dari cerita omputeh..ke citer melayu....kiranye semua benda boleh download kat sini...

Untuk aku pulak...memang dari dulu aku selalu download cerita2 yg aku suka...Supernatural, Heroes, Ugly Betty....pastu movie pun aku selalu download gak...macam2 jenis movie aku download dulu...sampaikan masa kat office lama...ex colleague aku akan request ngan aku suruh download cerita2 samarinda tah apa mak nenek yg selalu main kat tv3 dulu....kira macam aku dulu jadi lanun besar...hahahaha...kalau buat bisnes dah boleh ada side income dah masa tu....ye la erkk...tau aku mintak duit ngan budak2 tu dulu...sbb download kan citer diorang...hahahaha....

Anyway, lepas aku resign di satu tempat tu....(nama company terpaksa dirahsiakan atas sebab2 keselamatan gue)....dekat 2nd company pun aku sambung gak aktiviti aku tu..cuma masa tu aku guna bearshare...sebab dia lagi cepat...tp masa kt 2nd company ni aku ada geng beb...partner in crime aku ada 2 orang lgi...so kitorang bahagi2 kan tugas...aku download episode baper...dia download episode baper...hahahaha...memang dulu macam haram je kitorang....tapi yang penting kerja beres beb....

Pastu aku resign tempat tu...aku dah stop...takde download2 dah...lama gak ler...kalau kira2...ada la nak dekat setahun...sampai lah hari Isnin lepas...aku tak tau kenapa...tiba2 aku rasa nak start semula aktiviti aku yg terbengkalai lama dah ni...ooo..btw...aku sekarang tengah update blog kat ofis...hehehehe...dah lama aku x update blog kat ofis ni...nampak sangat sekarang tengah semangat nak update blog jek....ok..sambung balik....aku start semula aktiviti aku...aku sudah download cerita Lie To Me...cerita ni pernah main kat NT7 dulu...tapi aku dapat tengok separuh season je...cerita ni memang best giler..so sebab aku tak dapat tengok full season..aku pun download la...kat US dah nak masuk season 3 aku rasa...takpe...kita download 1st season dulu...then baru boleh sambung yang lain....setakat ni...aku tengok download nye berjalan dengan laju...alhamdulillah...hehehehe...

Ok lah...aku pun nak sambung kerja....kita tunggu je cerita aku ni habis download...

No comments: