Thursday, June 7, 2007

SDS

Tadi aku dengan Kak Ina pergi lunch dekat SDS...bila turun bawah je punya la ramai orang...sebab ni la aku tak suka bila cuti sekolah....ramai yang amat jadi nye kat sini...nak jalan pun susah....bila sampai je kat SDS aku ngan Kak Ina pun terus le cari tempat duduk...so lepas berminit2 pikir nak order apa...last2 aku order Char Kuey Teow....Kak Ina lak order Mee Goreng Mamak....kat SDS pun ada jual Mee goreng mamak skang ni...tak yah pergi kedai mamak lagi dah....so sementara tunggu makanan sampai aku pun bual2 ngan Kak Ina....bila sampai je aku nye makanan....aku pun perasan satu benda kat pinggan aku....yang tersangat la cute nye benda ni....

Limau yang tersangat la kiut miut

Nampak tak limau kat atas tu...very cute...sampai aku tak sampai ati nak perah atas kuey teow aku....maybe kat sini tak nampak kecik sangatlah..tapi bila tengok live...so kiut miut....So aku pun makanle mee aku....sekali takde rasa apa daaa....nyesal je aku order benda ni....


Char Kuey Teow yang takde rasa apa2

Inile rupa Char Kuey Teow aku yang takde rasa apa2 ni....yang ada rasa dia punya sotong dengan udang je....nampak tak limau tu...kan comel je kan...barang kat tepi2 semua besar2...dia sorang2 je kecik kat situ....Pastu ada gambar pinggan sikit kat atas tu...tulah mee goreng mamak Kak Ina....Pasni tak nak order lagi Char Kuey Teow kat SDS....

1 comment:

Anonymous said...

dah lah makan tak ajak aku pun...