Friday, July 20, 2007

Few more hours to Deadly Hallows

Starting from aku tulis posting ni, lagi beberapa jam je lagi the 7th & the last book of Harry Potter will be out...Aku memang dah tak sabar2 lagi nak tunggu esok ni...Esok pukul 7.00 pagi MPH dah start bukak kedai so that peminat2 Harry Potter termasuk le aku dah boleh terpacak kat depan MPH tu beli buku dia...yang aku tau lagi, aparts from buku dia kuar...ada jugak le activities lain cam coloring contest le, puzzle competition le dan apa lagi mak nenek tah...tp pada aku yg penting cuma buku dia je...suspent gak nak tau ending citer tu...
Tapi according tu orang yg mengong tak reti bahasa melayu sorang ni....ada banyak characters kat dalam buku tu mati...of course le yang mati tu sumer kawan2 baik harry kan...setelah dimarah dan dimaki oleh aku..baru le dia tak bagi apa2 information pasal buku tu...yang aku heran tu...macam mane la diorang ni boleh dpt tau sapa yg mati...sapa yg hidup..padahal buku tu esok baru keluar...satu dunia pulak tu...lain la kalau kat US dah kuar dulu...memang le boleh keluar kat internet dulu....takpelah..aku tunggu je esok....

2 comments:

Anonymous said...

sapa yang bengong tu ikeen.. tak baik tau cakap org bengong...

Ikeen Ismail said...

tah le..sape2 yg terasa dia bengong...tu le org nye...