Wednesday, August 15, 2007

Samsons at Danga Bay

Semalam ada showcase Samsons kat Danga Bay...aku memula memang malas nak pergi.....sebab tak tau nak dapat tiket kat mana...then suddenly petang semalam akak aku call...

akak aku: ko nak gi tgk Samsons tak malam ni...aku ada 3 tiket free...

aku: tiket free!!!mesti la nak...

aku pun begitu excited le dapat tiket free kan....benda free...sape le yg tak excited...so semalam aku sanggup balik cepat semata2 nak pergi tengok Samsons...show start pukul 8.30...disebabkan adik aku pun nak ikut sekali...tunggu dia balik dari kerja dulu....tunggu dia siap dulu...last2 kul 8.15 baru aku kuar rumah....8.30 sampai Danga Bay...pusing 2 kali cari parking...last2 kul 9 baru aku sampai tempat tu....orang takle ramai mana pun...pastu aku kasi tiket kat orang yg jaga tu...masuk dalam...tetiba zizie ERA tu leh wat announcement...sapa2 yang diri kat luar tu...leh masuk...kita kasi masuk free ari ni...tak ke cam **** je tu....nasib baik aku tak yah beli tiket...klu tak rugi gile aku....
pastu aku pun tunggu le Samsons kuar...tunggu2 tak start2...tunggu2 tak start2 jugak...naik lenguh kaki aku diri...last2 kul 10 baru le start...tu pun group 6th sense yang nyanyi...ermm....punya lah tak best dia nyanyi macam nak nangis aku dengar....terjerit2...boring betul....then finally kul 10.30 baru Samsons keluar nyanyi....show diorang memang best le....tapi aku malang time tu leh berdiri dekat ngan mat2 Indon pulak...diorang tau je la kalau tengok band diorang buat show....macam apa....sakit ati je....disebabkan aku diri kat belakang skali...(dia leh letak pagar2 lak kat situ)....so gambar yang aku amik ni pun tak clear sangat le...tapi janji ada kan...

Dalam pukul 11.15 show ni baru abih..so kejap je la yg Samsons nyanyi....tapi ok le...aku puas ati le...sebab tiket pun dapat free...

No comments: